Politica de confidențialitate
Acest document vă oferă informații despre modul în care Dibaq a.s., cu sediul social la Helvíkovice nr. 90, 564 01, Žamberk, Republica Cehă, ID companie: 25286366, înregistrată în Registrul Comerțului ținut de Tribunalul Regional din Hradec Králové, Secțiunea B, Secțiunea 1770 (denumit în continuare "Procesatorul"), colectează și prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal în legătură cu comenzile și livrările bunurilor oferite, în timpul gestionării reclamațiilor, în funcționarea site-ului web www.fitmin.ro, în legătură cu participarea la programele de loialitate, în activitățile de marketing și în implementarea relațiilor noastre furnizor-client.
Totodată, prin acest document vă informăm cu privire la drepturile dumneavoastră cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. În prelucrarea datelor cu caracter personal, suntem guvernați de prevederi legale, în special de Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), denumit în continuare "Regulamentul UE", care a intrat în vigoare la 25 mai 2018.
Prelucrarea datelor cu caracter personal se efectuează întotdeauna în legătură cu activitățile noastre comerciale, cereri, comenzi și livrări de bunuri și în scopurile specifice desemnate pentru o astfel de prelucrare. Oferim produsele noastre pe următoarele site-uri web, pe care le operăm: www.fitmin.ro. Site-ul web conține informații complete despre produsele afișate, detalii despre programele organizate, precum și informații cuprinzătoare despre protecția datelor cu caracter personal.
Acest document este actualizat periodic ori de câte ori este necesar. Versiunea actualizată a Politicii intră în vigoare la publicarea pe site sau prin specificarea unei date de intrare în vigoare.
Protejăm datele dumneavoastră cu caracter personal în cea mai mare măsură posibilă, în conformitate cu standardele tehnice ale mijloacelor disponibile. În cadrul Dibaq a.s., regulile interne determină ce angajați pot accesa datele dumneavoastră cu caracter personal și în ce măsură le pot prelucra.
Vă recomandăm să citiți cu atenție aceste informații. Am depus toate eforturile pentru a ne asigura că este cât mai clar posibil. Dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de clarificări cu privire la orice termen sau pasaj, nu ezitați să ne contactați la dibaq@dibaq.cz.
1 | OPERATORUL DATELOR DUMNEAVOASTRĂ
Societate:
Dibaq a.s., ID companie: 25286366, cu sediul social în Helvíkovice nr. 90, 564 01, Žamberk, Republica Cehă, înregistrată sub dosarul nr. B 1770 la Tribunalul Regional din Hradec Králové (denumit în continuare și "Compania" sau "Dibaq a.s.")
E-mail de contact: dibaq@dibaq.cz
Compania (Operatorul) colectează, gestionează și este responsabil pentru prelucrarea corectă și legală a datelor dumneavoastră. Vă puteți exercita drepturile împotriva Companiei în calitate de Operator în modul stabilit mai jos.
2 | DATELE PE CARE LE PRELUCRĂM, SCOPUL ȘI TEMEIUL JURIDIC AL PRELUCRĂRII
Prelucrăm numai acele date care sunt necesare pentru a vă oferi servicii de înaltă calitate, pentru a livra bunurile comandate, pentru a răspunde la întrebările dvs., pentru a vă permite participarea la programele noastre de loialitate și de afiliere/MyFitmin și pentru a îndeplini relațiile contractuale furnizor-client necesare. Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în următoarele moduri în scopurile specificate mai jos:
2.1 ACHIZIȚIONAREA BUNURILOR OFERITE
Date de identificare și de contact
Printre datele de identificare de bază pe care le prelucrăm despre dumneavoastră se numără cele pe care ni le furnizați prin una dintre următoarele metode:
- prin e-mail la adresele reprezentanților noștri de vânzări;
- prin telefon prin liniile reprezentanților noștri de vânzări;
- prin comandă scrisă trimisă prin poștă la sediul nostru social;
- personal la sediul nostru.
Mai exact, prelucrăm următoarele tipuri de date cu caracter personal:
- Nume și prenume, adresă de facturare (și, dacă este cazul, o altă adresă de livrare);
- Adresa de e-mail și numărul de telefon;
- CIF-ul companiei în cazul unei persoane care desfășoară activități independente;
- Informații despre conținutul achiziției și plățile efectuate.
Aceste date fac parte din fiecare comandă (adică un contract de vânzare încheiat) și sunt necesare pentru procesarea comenzii dumneavoastră, trimiterea confirmării comenzii, furnizarea de informații despre timpul estimat de livrare și pentru comunicarea cu dumneavoastră în timpul procesului de livrare. Fără furnizarea acestor date, nu am putea livra bunurile.
Temeiul juridic pentru prelucrare:
- Executarea contractului de vânzare încheiat (acest temei este invocat în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul UE).
Date din comunicarea reciprocă
Prelucrăm date referitoare la comunicarea noastră cu dumneavoastră cu privire la achiziționarea de bunuri sau întrebări despre bunuri, cum ar fi solicitări suplimentare cu privire la bunurile comandate, gestionarea solicitărilor dumneavoastră, feedback cu privire la serviciile furnizate, comunicare despre livrarea bunurilor comandate, procesarea reclamațiilor etc. În această comunicare, prelucrăm următoarele date cu caracter personal pe care le furnizați:
- Nume și prenume, adresă de facturare (și, dacă este cazul, o adresă alternativă de livrare);
- Adresa de e-mail și numărul de telefon;
- CIF-ul companiei în cazul unei persoane care desfășoară activități independente;
- Numărul contului bancar (în cazul unei reclamații, dacă se solicită o rambursare sau în caz de retragere din contract).
Temeiul juridic pentru prelucrare:
- Gestionarea cererilor dumneavoastră în legătură cu achiziționarea de bunuri, procesarea reclamațiilor, retragerea din contract – adică acțiunile legate de executarea contractului încheiat (acest temei este invocat în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul UE);
- Gestionarea întrebărilor dumneavoastră privind interesul de a achiziționa bunuri, adică măsurile luate înainte de încheierea unui contract la cererea dumneavoastră (acest temei este invocat în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul UE).
Contabilitate și impozite
Colectăm datele dumneavoastră de identificare și tranzacționale (în special, date privind plățile monetare pentru prețul de achiziție al bunurilor, orice rambursări efectuate în caz de reclamații valabile sau retragere din contract) în scopul îndeplinirii obligațiilor noastre contabile și fiscale impuse de legislația aplicabilă. Aceste date apar pe facturi, note de livrare și chitanțe de plată. În cazul în care o prevedere legală ne impune să arhivăm aceste documente, stocăm și datele cu caracter personal conținute în acestea.
Temeiul juridic pentru prelucrare:
- Îndeplinirea obligațiilor prevăzute de prevederile legale (acest temei este invocat în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul UE).
Exercitarea (sau apărarea) drepturilor
În cazul în care apare un litigiu între Compania noastră și dvs., vom prelucra datele cu caracter personal necesare pentru a ne apăra pretențiile legale în legătură cu litigiul până la soluționarea acestuia. În general, în acest context, prelucrăm date de bază ale clienților, date privind bunurile livrate, informații despre plățile efectuate, date din procedurile de reclamație, date din comunicările noastre și informații privind orice acțiuni legale întreprinse și rezultatele acestora.
Temeiul juridic pentru prelucrare:
- Prelucrarea este necesară pentru interesele legitime ale Companiei noastre în apărarea pretențiilor noastre legale (acest temei este invocat în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul UE).
2.2 COMUNICARE DE MARKETING
Comunicare bazată pe interes legitim fără consimțământul dumneavoastră
Atâta timp cât rămâneți clientul nostru, spre exemplu:
- dacă ați achiziționat bunuri de la noi, atunci până la expirarea perioadei de garanție pentru defectele bunurilor achiziționate (care, conform Termenilor și Condițiilor Generale, este de 2 ani de la data primirea bunurilor),
avem dreptul, în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul UE (adică interesul legitim al companiei noastre în marketingul direct), să vă trimitem comunicări comerciale cu privire la propriile noastre produse sau servicii similare sau comparabile la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o - chiar și fără consimțământul dumneavoastră prealabil. Prin "comunicare comercială" ne referim în mod specific la informații despre produsele noi din portofoliul nostru și ofertele promoționale. De obicei, trimitem comunicări comerciale de 2-3 ori pe lună. Astfel de comunicări pot fi utilizate și pentru publicitate direcționată pe rețelele sociale.
Cu toate acestea, dacă, în timpul plasării comenzii sau a solicitării, indicați prin bifarea activă a casetei "Nu sunt interesat să primesc comunicări comerciale (oferte de bunuri similare) la adresa mea de e-mail" că nu doriți să le primiți, nu vă vom trimite aceste comunicări.
Veți avea întotdeauna opțiunea de a renunța la primirea acestor oferte comerciale în fiecare e-mail, în care vă vom informa în mod clar și explicit despre dreptul dumneavoastră de a face acest lucru. Veți avea, de asemenea, o metodă simplă și gratuită de a refuza comunicările ulterioare (de exemplu, răspunzând cu "NU TRIMITEȚI" sau făcând clic pe linkul "dezabonare" de la sfârșitul e-mailului), prin care veți fi eliminat automat din lista de corespondență.
În plus, vă informăm în mod expres despre dreptul dumneavoastră de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal în scopuri de marketing direct pe baza intereselor legitime ale Companiei noastre în conformitate cu articolul 21 din Regulamentul UE. Dacă vă opuneți prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal pentru marketing direct (adică trimiterea de comunicări de marketing fără consimțământul dumneavoastră), acest lucru va servi drept motiv pentru a înceta să vă trimitem oferte de marketing.
Comunicare bazată pe consimțământul dat
În cazul în care nu sunt îndeplinite condițiile de trimitere a ofertelor de marketing fără consimțământul dumneavoastră (așa cum este descris mai sus), vă vom trimite astfel de oferte numai cu consimțământul dumneavoastră prealabil.
Oferirea consimțământului dumneavoastră este VOLUNTARĂ și îl puteți retrage în orice moment. Retragerea consimțământului afectează numai prelucrarea viitoare și nu afectează legalitatea prelucrării efectuate înainte de retragere.
Dacă nu vă dați consimțământul, singura consecință este că nu veți primi informații despre produse noi, oferte promoționale sau comunicări de marketing similare. Refuzul de a oferi consimțământul nu vă afectează capacitatea de a comanda bunuri sau de a utiliza orice alte servicii oferite.
În orice caz, consimțământul, odată dat, rămâne valabil timp de 5 ani (sau până când îl retrageți). Pentru a verifica identitatea persoanei care își dă consimțământul, avem nevoie de numele, prenumele, data nașterii, adresa și e-mail pentru a trimite oferte de marketing. Temeiul juridic pentru trimiterea ofertelor de marketing în acest caz este consimțământul dumneavoastră în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul UE.
2.3 PARTICIPAREA LA PROGRAMUL DE LOIALITATE
2.3.1 Prin înregistrarea în magazinul online
Dibaq a.s. oferă în continuare participarea la programul de loialitate prin înregistrarea în magazinul online www.fitmin.ro. Acest program de loialitate este disponibil pentru toți clienții înregistrați ai magazinului online www.fitmin.ro. Înregistrarea în programul de loialitate permite clienților să câștige puncte pentru fiecare achiziție, care pot fi apoi schimbate cu bunuri din oferta actuală a programului de loialitate. Prin furnizarea datelor dumneavoastră cu caracter personal și a consimțământului dumneavoastră voluntar, informat și lipsit de ambiguitate pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, vă înregistrați pentru Campania de marketing.
Pe baza temeiului juridic al articolului 6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul UE, prin consimțământul dvs., ne autorizați să prelucrăm următoarele date cu caracter personal:
- Nume și prenume,
- Adresa de e-mail și numărul de telefon,
- Adresa de livrare,
- Date privind conținutul achiziției și plățile efectuate.
Scopul prelucrării acestor date cu caracter personal este de a permite răscumpărarea bunurilor din oferta actuală a programului de loialitate.
2.4 Încheierea și desfășurarea relațiilor furnizor-client
Pentru buna funcționare a companiei noastre, este necesar să stabilim relații furnizor-client care se referă la activitățile noastre comerciale (de exemplu, cu furnizori de materiale, bunuri și servicii, transportatori pentru bunurile comandate, furnizori de spații de închiriat, furnizori externi de servicii IT, consultanți fiscali etc.). În aceste scopuri, prelucrăm doar minimul de date cu caracter personal (dacă ne furnizați date de contact, cum ar fi e-mail sau telefon, sau un CIF al unei societăți comerciale și un număr de TVA) care sunt direct legate de relația contractuală încheiată și de executarea acesteia. În acest context, păstrăm datele cu caracter personal numai pe durata relației contractuale (sau pentru îndeplinirea obligațiilor legale care decurg, în special, din reglementările fiscale sau contabile).
2.5 Cookie-uri
Atunci când utilizați site-urile noastre web, datele dumneavoastră personale pot fi prelucrate prin intermediul cookie-urilor. Informații detaliate despre cookie-uri și alte tehnologii de urmărire utilizate pe site-urile noastre web pot fi găsite pe site-ul nostru la secțiunea "Informații despre cookie-uri". Acest document explică, de asemenea, cum puteți refuza utilizarea cookie-urilor și a tehnologiilor de urmărire.
3 | PERIOADA DE PĂSTRARE
Prelucrăm datele cu caracter personal pe durata necesară scopurilor pentru care datele sunt inițial procesate.
Datele cu caracter personal ale clienților și furnizorilor
Prelucrăm datele cu caracter personal ale clienților și furnizorilor noștri pe durata relației contractuale care stă la baza prelucrării acestor date cu caracter personal. De exemplu, în cazul unui contract de vânzare încheiat, vom prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal până la expirarea perioadei de garanție; În cazul unui contract de participare la programul de fidelizare, îi vom păstra pe durata contractului respectiv.
După această perioadă, datele cu caracter personal vor fi șterse sau anonimizate în termen de o lună, cu excepția cazului în care le solicităm în alte scopuri (de exemplu, pentru a ne apăra pretențiile într-un litigiu, cum ar fi cele care decurg dintr-o reclamație, sau din alte motive legale, cum ar fi îndeplinirea obligațiilor contabile și fiscale sau dacă obținem consimțământul dumneavoastră pentru activități de marketing).
Alte date cu caracter personal
Datele personale obținute cu consimțământul dumneavoastră scris sunt prelucrate pe durata valabilității consimțământului (adică în cazurile de consimțământ în scopuri de marketing sau pentru participarea la sondaje, concursuri și programul de loialitate, pentru o perioadă de 5 ani sau până la retragerea consimțământului).
În scopul dovedirii identității persoanei care și-a dat consimțământul, păstrăm înregistrarea consimțământului sau a retragerii acestuia pe baza intereselor noastre legitime pe întreaga durată a consimțământului și timp de 3 ani de la încetarea acestuia (într-un mod de prelucrare restricționată).
4 | SURSE DE DATE CU CARACTER PERSONAL
Prelucrăm numai datele cu caracter personal pe care le-am primit direct de la dumneavoastră sau pe care le-am obținut în timpul comunicării noastre cu dumneavoastră în legătură cu procesarea comenzilor sau legate de activitățile dumneavoastră privind îndeplinirea comenzilor de bunuri.
Nu căutăm și nu prelucrăm date cu caracter personal despre dumneavoastră din surse publice.
Clasificarea datelor cu caracter personal prelucrate:
- Date de identificare ale utilizatorului, cum ar fi numele, prenumele, al doilea prenume, data nașterii, locul nașterii, CNP-ul, rezidența fiscală, codul de identificare fiscală;
- Date de contact ale utilizatorului, cum ar fi adresa de reședință sau adresa de corespondență, adresa de livrare, țara de reședință, adresa de e-mail, limba preferată de comunicare;
- Date financiare, cum ar fi un număr de cont bancar în cazurile în care plata se face online;
- Înregistrări de corespondență, cum ar fi comunicările cu Compania prin chat live, e-mail și/sau telefon sau alte instrumente care pot fi implementate, precum și informații din chestionare și sondaje (tip, dată, ID de localizare);
- Date de localizare, cum ar fi adresa IP, locul de conectare, locul tranzacției.
5 | DESTINATARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt gestionate în principal în cadrul Companiei și nu sunt dezvăluite terților, cu excepția cazului în care este strict necesar. O astfel de necesitate poate apărea în cazul furnizorilor/furnizorilor de servicii externi, de exemplu, transportatori ai bunurilor comandate, furnizori de servicii IT, furnizori de servicii juridice, furnizori de servicii web, companii care trimit comunicări comerciale, parteneri care colectează contacte pentru noi în scopul trimiterii de comunicări comerciale etc.
Destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal sunt procesatorii care prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal în legătură cu campania de marketing în conformitate cu Secțiunea 2.3 a acestui document.
Cu toți acești destinatari au fost încheiate contracte specifice pentru a asigura securitatea datelor cu caracter personal transferate în conformitate cu Regulamentul UE.
Toate sediile destinatarilor sunt situate în principal în UE, iar datele cu caracter personal nu sunt transferate în afara UE.
Anumite autorități au dreptul, în scopul îndeplinirii obligațiilor lor legale, să solicite informații despre dumneavoastră ad-hoc, precum:
- autoritățile statului (inclusiv autorități fiscale, autorități de protecție a consumatorilor, organele statului competențe în materie penală), ca urmare a unor obligații legale care ne revin;
- prestatori de servicii de marketing, cercetare de piață, studii de satisfacție clienți și alte servicii similare, în vederea îmbunătățirii serviciilor noastre;
- instanțe judecătoreșți sau arbitrale, notari publici, avocați, executori judecătoreșți, birouri de traduceri, alte servicii autorizate, experți evaluatori, fie în urmă unor obligații legale care ne revin, fie în scopul protecției noastre sau în scopul îmbunătățirii serviciilor proprii.
Astfel de date sunt furnizate numai potrivit dispozițiilor legale.
6 | DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ
6.1 Dreptul de acces și informare
Aveți dreptul de a accesa toate datele cu caracter personal prelucrate despre dumneavoastră.
La cererea dumneavoastră, vă vom furniza o copie a datelor cu caracter personal prelucrate într-un format care poate fi citit automat sau vă vom permite să consultați contractul încheiat și orice documente aferente.
6.2 Dreptul la rectificare
Aveți dreptul la corectarea datelor dumneavoastră cu caracter personal fără întârzieri nejustificate dacă considerați că datele pe care le prelucrăm despre dumneavoastră sunt inexacte sau au suferit modificări. Având în vedere scopul prelucrării, aveți, de asemenea, dreptul de a completa datele incomplete.
6.3 Dreptul la ștergere
Aveți dreptul de a solicita companiei să vă șteargă datele personale pe care le prelucrăm în mod nejustificat, fără întârzieri.
6.4 Dreptul la restricționarea prelucrării
Aveți dreptul de a solicita Companiei să restricționeze prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în următoarele cazuri:
- Contestați acuratețea datelor cu caracter personal, pentru perioada necesară pentru a verifica acuratețea acestora;
- Prelucrarea este ilegală și vă opuneți ștergerii datelor, solicitând în schimb restricționarea utilizării acestora;
- Nu mai avem nevoie de datele dumneavoastră cu caracter personal pentru prelucrare, dar aveți nevoie de ele pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea drepturilor legale;
- V-ați opus prelucrării în conformitate cu articolul 21 alineatul (1) din Regulamentul UE, până la verificarea dacă interesele noastre legitime prevalează asupra intereselor dumneavoastră.
6.5 Dreptul la portabilitatea datelor
Aveți dreptul de a primi datele cu caracter personal prelucrate de noi într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit automat sau de a transmite aceste date către un alt operator, dacă este fezabil din punct de vedere tehnic.
6.6 Dreptul de a retrage consimțământul
Dacă ne-ați dat consimțământul pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în scopuri specificate, aveți dreptul de a retrage consimțământul în orice moment. Retragerea consimțământului afectează doar prelucrarea viitoare și nu afectează legalitatea prelucrării efectuate înainte de retragere.
6.7 Dreptul de a nu fi supus unui proces decizional automatizat
Aveți dreptul de a nu fi supus niciunei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care ar avea efecte juridice sau v-ar afecta în mod semnificativ. Compania noastră nu se angajează în astfel de luări automate de decizii sau profiluri.
6.8 Dreptul de a obiecta
Aveți dreptul de a vă opune dacă prelucrarea se bazează pe interesele noastre legitime (de exemplu, prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal pentru apărarea pretențiilor noastre legale sau în scopuri de marketing direct în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul UE).
6.9 Dreptul de a depune o plângere
Aveți dreptul de a depune o plângere în orice moment la Compania noastră sau direct la Biroul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, a cărui adresă este: Pplk. Sochora 27, 170 00 Praga 7, sau de a solicita protecție judiciară. Mai multe informații despre Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal pot fi găsite la www.uoou.cz pentru Republica Cehă (echivalentul în România este Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal: www.dataprotection.ro).
Procedura de exercitare a drepturilor dumneavoastră
Pentru a vă exercita drepturile enumerate mai sus, vă rugăm să ne contactați la: dibaq@dibaq.cz sau să vizitați personal sediul nostru social.
Vă vom informa, gratuit, cu privire la măsurile luate și să răspundem solicitărilor, întrebărilor sau altor comunicări fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în termen de o lună de la primirea solicitării dumneavoastră. Această perioadă poate fi prelungită cu până la două luni suplimentare, dacă este necesar, ținând seama de complexitatea și numărul de cereri. Dacă nu ne conformăm solicitării dumneavoastră, vă vom informa prompt (nu mai târziu de o lună) cu privire la motivele neconformității.
În anumite cazuri definite de legislație, este posibil să nu fim obligați să ne conformăm integral sau parțial solicitării dumneavoastră. Acest lucru se va întâmpla în special în cazul în care cererea dumneavoastră este vădit nefondată sau excesivă, de exemplu, dacă este repetitivă. În astfel de cazuri, putem:
(i) percepem o taxă rezonabilă care reflectă costurile administrative sau
(ii) refuzăm să dăm curs solicitării.
Prelucrarea datelor cu caracter personal se efectuează întotdeauna în legătură cu activitățile noastre comerciale, cereri, comenzi și livrări de bunuri și în scopurile specifice desemnate pentru o astfel de prelucrare.
Ultima actualizare: 1 aprilie 2025.